mat, mat, mat, maaaat.

 
Mmmm-mmm-mmmm. Jag vet att det bara är måndag än så länge men just nu vill jag hoppa i sängen och vakna upp med söndag. Kunde som inte vara längre kvar, I know. Men kolla in detta. Vi har bestämt oss för vart vi ska gå på julmiddag med jobbet. Så på söndag styr vi kosan mot Plateau - fransk lyx när den är som bäst. Lite krabba, pilgrimsmusslor, ett stycke rådjur med palsternacka. Heeeerregud, vad gott!! Det är så snålvattnet rinner på mig. Men innan dess har vi ju som sagt nästan en hel vecka kvar. Lucia är på ingång och jag har, efter en mycket produktiv helg, för en gångs skull redan gjort det mesta av julshoppingen. Har till och med postat julkorten, ni lyckligt utvalda människor borde få ett litet kuvert snart. Så istället för att stressa runt de sista dagarna och slita mig i håret det här året har vi bestämt oss för att införskaffa varsin jul-sticketröja med passande motiv och bänka oss på puben. Hallelujah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0