i'm one of 'em.

 
Åh nej, åh nej, åh nej. Det har hänt. Jag som kämpade så hårt. Men det inträffade. Så plötsligt att det tog mig storm. Karln är iväg och sliter med jobb i vanlig ordning och jag har hållt mig sysselsatt med alla husmoderliga knep som poppat upp i huvudet. Julbakat, stickat bebismössa, slagit in julklappar, skrivit julmatslista, planerat kläder för nyår osv. Slängde även in ett par timmars relax med Gossip Girl. Men nu är det ett faktum. JAG ÄR TOTALT UTTRÅKAD. Sådär ledsamt trött och rastlös så man får lite halvt ont i magen också. För uttråkad för att kunna koncentrera mig på att göra något produktivt eller för att ens fördriva tid med en halvkass film. Jag har cirkus två timmar kvar att spendera med mig själv i detta tillstånd. Och till råga på allt fick jag spontanledigt ledigt från jobbet i två dagar för det ekar tomt på hotellet. Tackar de högre makterna för att syrran rullar in med tåget i morgon eftermiddag och stannar till helgen!! Så de två dagarna är sorted men för kvällen i fråga ser jag bara en utgång. Men det kan bli kostsamt. Det finns alltid ett ess i rockärmen. Det är dock stämplat med HÖGRISK. Japp, men så får det bli. Nätshopping, here I come!! Watch out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0