goder afton.

 
Goder afton, goder afton. Både herre och fruuuu. Herregud, jag vet inte vad som tagit åt mig i år. Jag är så sjukt taggad för jul. Kanske är det mina svenska julskivor? Jul, jul, stråååålande juuul. Tomteverkstan är i full rullning. De flesta klapparna är fixade, julkorten skrivna, lussebullar bakta (och nästa uppätna), PEPPARKAKSHUSET PÅ PLATS, pyntet uppe. I skrivande stund stirrar säkert femton små tomtar på mig. Det är i princip bara granen som saknas nu. Och all snö som jag beställt såklart. Hitills har vi ju faktiskt haft en köldknäpp på -3 grader, så hoppet lever än. Och nu tror jag att det är hög dags att introducera det här med Julkalender på tv för Danny. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0