det var den julen det.

 
Hallå allihopa!! Jag är vid liv och mycket nöjd med julen, känns dock skönt att det mesta återgått till det normala nu. Hör jag en till julsång dör jag ont-i-öronen-döden. Vi hann med både svensk och engelsk jul och i år fick vi till och med besök av Kalle och hans vänner. Syrran tog sig ner tror strejk-varning på tågen och myste till det ordentligt med oss i fyra dagar. Ett par pubbesök och en sjujäkla massa mat blev det. Tomten kikade förbi och lämnade av en surfplatta, lite smink och ansiktskrämer från bareMinerals (!!), kortspel och kläder till resan också. Måste ha varit en snäll flicka i år, tack så mycket!! På annandagen anlände Paul och min evige vapendragare Trinity. Vi har gjort stan och lunchat tillsammans. Sjungit Björnen sover och Blinka lilla stjärna ett par gånger. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0