we're gonna party, like it's your birthday.

De kom, de såg, de härjade, de karaokade, de stuffade och så de for hem igen. Familjen alltså. Hela stora familjen plus Malin var här för att fira mina snart kommande rynkor. Och min lilla man, Dan the man, hade styrt ihop alltihop utan att jag ens så lite som misstänkt vad som var på gång. Där kom de en efter en, överraskning på överraskning, och hälsade glatt på mig på Gatwick. Ååååh, det går inte att sätta ord på hur mycket kärlek som strömmar i min kropp just nu. Att alla tog sig tid och råd att stråla samman för min skull, att de gav mig paket, att vänner från Sverige skickat så fina presenter. Hela veckan har varit en känslomässig karusell och nu sprack det. Glädjetårarna rusar ner för kinderna. Hur kan man vara så här lyckligt lottad?! En av de absolut bästa veckorna nånsin har nått sitt slut och det blev sannerligen en födelsedag/helg/vecka jag aldrig någonsin kommer glömma.
 
TACK TACK TACK TILL ER ALLA ♥
 
 
 

 

 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0