thunder buddies.

 
Hej och hå, Jungman Jansson. Idag har varit en produktiv dag. Nu kom jag genast att undra vart den där Jansson-biten kommer ifrån. Gammal snapsvisa kanske? Idag efter jobbet var i vilket fall tanken att åka hem och  städa ordning lite i trädgården. Jag hade lagt undan en liten gräsklippare på en affär då den vi hade gick sönder igår. Men som på beställning kom ju såklart lite rädd och mina trädgårdsmästar-planer gick i stöpet. Daisy räddade dock min dag med förslag om bio. Vi smet undan regnet och kollade in Ted, svinrolig film!! Och när vi steg ut sken solen igen. Den då?! Så jag slängde upp den nya gräsklipparen på axeln och satte mig på bussen hemåt. Nu är gräset klippt och trädgården är på god väg att se okej ut och jag har slängt upp fötterna på soffan i väntan på karln som återigen jobbar dubbelt. Och med det tackar jag för idag. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0