på torsdag är det podcast igen, jag har väntat heeela veckan.

 
Ni vet det där jag skrev om att sommaren hade gjort comeback. Glöm det. Just i tid för att jag steg ut från jobbet hade ju såklart det där överjävligt varma klotet gått i ide. Helt borta. Inte med i gemet längre helt enkelt. Så jag gjorde det enda rätta. Satte mig på bussen hem, slängde mig på sängen och glodde på en skitdålig film. Hoppades innerligt att solen skulle kika fram lagom tills filmen var slut men icke. Så jag hoppade i badet och satte på veckans Filip och Fredrik-podcast. Alltså shit vad jag gillar det här fenomenet PODCAST. Man behöver aldrig någonsin vara uttråkad igen, förutsatt att man kommer ihåg att ha telefonen laddad. Det är ju helt fantastiskt. Detta är ju för övrigt typ det enda jag hör av det svenska språket nu för tiden (bortsett från syrrans telefonmassaker var dag) och blev förvånad över hur svårt jag faktiskt tycker det är att hänga med i alla snabba svängar. Så atte, så var det med det. Nu är det väl dags att ta sig i kragen och kriga lite med klädångesten inför helgen. I morgon sätter jag mig på tåget mot en helg i Reading hos Marielle. Skepp o hoj!!

Kommentarer
Postat av: syster

eeeeh va?? Telefonmassaker? Det var inte snällt!

2012-08-10 @ 09:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0