ont i rumpan.

 
 
 
 
 
 
Jamen dåså hörreni, då var det väl dags för en liten uppdatering igen. Helgen som just passerat blev en av de bästa på länge. Tåget rullade alltså i sakta mot Reading i fredags eftermiddag. Väl uppe på gården bjöds det på grillafton och lite rabarberpaj. Jag och syrran rundade av det hela med lite vino på den lokala, supermysiga countrypuben. Lördagen bjöd på sol så vi packade väskan och begav oss mot stan för en liten siesta i parken. Men just denna dag var det busskaos och när vi väl kom in till stan var det halvmulet så vi tog tillfället i akt för lite klädshopping och cocktails istället och jag är ju inte den som klagar när man oplanerat får gå och köpa skor!! Vi åkte hem och svidade om för middag på Jamie Oliver's Italian och fortsatte sedan med dans in på småtimmarna. När söndag morgon kom slog vi upp ögonen lite halvsletna men det var bara att borsta till sig och ge sig ut i stallet. Jag hoppade upp på hästryggen för första gången på nästan två år och har därför nu brottas med träningsvärken från helvetet i två dagar. Vid lunch var det åter dags att sätta sig på tåget för hemresa. Och väl hemma blev det en heldag på stan med min andra halva. Vi hann med vietnamesisk mat, ett par drinkar och OS-avslutningen innan vi stupade i säng på hotellet, som vi fått äran att se efter medan mina chefer var iväg och firade sin bröllopsdag. En helg av rang med andra ord. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0