konsten att stuffa.

 
 
 
 
 
 
 
 
Men sådär ja, då var ännu en måndag avklarad. Den tråkigaste delen av den alltså. Jooooobbet. Don't get me wrong, jag gillar mitt jobb men att stiga upp och gnugga sina trötta ögon på måndagmorgon och veta att det är en evighet kvar till fredag är ju inte top of my list. Därför får man ju helt enkelt se till att helgen är så förbaskat bra att man kan blicka tillbaka på den när det känns lite halvtungt när man knegar på. Och det här var indeed en sådan helg. Syrran bestämde sig för att strunta i att åka på OS och kom hit istället. Vi fick skjuts upp till Daisy's pub och därifrån fortsatte vi ner på stan och mötte upp med födelsedagsbarnet och alla andra damer och herrar. Härifrån skulle vi ta sista bussen hem men hamnade oförhappandes på reggaeklubb och stuffade sönder dansgolvet till energin tog slut där vid tresnåret på morgonkvisten. På lördagen var det så dags för filmen vi väntat i fyra år på. The Dark Knight Rises. Det hela gick lite som jag förutspått då jag pga mina extrema förväntningar tyckte att den här tredje och sista Batman-filmen var den sämsta av alla. Alldeles för amerikaniserad och too posey för min smak, men en helt okej upplevelse då vi åkte till den större biografen med helt ofattbart bra ljud och svinstor bioduk. Efter lördag kommer söndag och mästerkocken Dan bjöd på sin fantastiska beef roast. Syrran hoppade på tåget hem och vi hoppade ner i våra pyjamasar och bänkade oss för 100m finalen i OS. Och snipp, snapp, snut så var helgen slut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0