i will wait.

 Åååååh, ny favvolåt från radion idag. Blir man inte alldeles till sig av lycka av lill-banjon och gunget i den här låten bör man söka hjälp omgående. Det där med att lyssna in mig på texten brukar ta ett tag, jag liksom som zoomar ut och dansar runt istället, så jag vet faktiskt inte vad han sjunger om mer än han väntar på nåt. Men det är väldans bra ändå. Ta även och kolla in Of Monsters and Men, svincool sexmannagrupp från Island som gör dansvänliga och sköna låtar med sommar-gung..  
Såg ni förresten att jag hittade kräftor på Ikea!! Lyckan som uppstod alltså, jag kom gående mot matavdelningen och såg en frysdisk med skinande gloria ovanför och i denna frysdisk fanns det ett tiotal paket kvar. Jag trodde att det skulle vara slutsålt om det ens fanns. Men jag lyckades haffa åt mig ett gäng och slog även till på vad som troligen är en vidrig snapsmix, men ska man ha skiva måste man ju ha snaps. Och hattar förstås, men det hade inte Ingvar tänkt på. Så det blir till att söka på nätet eller ringa en vän. Och nu, hörreni, är det snart helg!! Ett mycket kärt återseende, festival och födelsedag. Mycket bättre än så blir det inte. Det finns ingenting bättre än att ha så mycket att se fram emot. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0