helgens ensemble.

 
 
 
 
 
 
Varsååågoda!! Här har ni veckans upplaga av "min helg i bilder". Det verkar ha blivit en återkommande grej här i blöggen. Detta har såklart att göra med att jag oftast har bättre saker för min under dessa dyrbara dagar än att sitta vid datorn. Så även denna helg. I fredags dejtade vi med dinner and cocktails i stan, mmmm franska delikatesser och vino. I lördags grillade vi kött och majskolvar på grillen och våra kroppar i solen heeeela dagen lång. Och igår söndag, var en dag vi helst inte pratar om. Ingenting gick som det skulle men idag är allt back on track. Vi har fått ny matta lagd i hallen och trappen. Och i morgon bär det av till Ikea för svenska köttbullar, kräftjakt och kanske lite inredningsprylar. På onsdag vankar middag med bossarna, och på torsdag är det dags för badrummet att få en liten touch up. Så det är fulle rulle denna vecka. Ren slump kanske ni tror? Men icke, det är ren och skär taktik från min sida att hålla mig sysselsatt varenda vaken sekund av den här veckan. För på så sätt kommer inte nyfikenheten inför nästa helg och knackar på samt att tiden går mycket fortare. Mohaha. Vid denna tid nästa måndag kan jag skriva om hur det känns att vara 25 jordvarv gammal och visa alla presenter jag överösts med. Spännande!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0