SYDOSTASIEN.



Wohooo, när vi ändå är inne i stim av goda nyheter tänkte jag passa på att dela med mig av vår senaste plan. Vi var en stund inne på att återvända till Sverige, men då jag fortfarande inte är helt hundra på vad jag ska bli när jag blir stor så väntar vi med det. Det enda jag vet att jag alltid har velat göra är att se världen och har hitills tagit livet lite som det kommer. Det känns helt ofattbart att i jakten på den här resan har jag både flyttat till ett nytt land och träffat mannen jag ska gifta mig med!! Jag blir helt varm i lill-kroppen när jag stannar upp och reflekterar allt!! Så i början av nästa år packar vi varsin 70 liters-väska och drar till mot sydostasien och backpackar oss igenom Indien, Thailand, Vietnam, Kambodja och sist men inte minst Australien. WIIIIE!! I can't wait!! För att den här planen ska gå i lås har vi bestämt oss för att säga upp vår lägenhet och flytta in hos svärmor och spara miljoner pesetas varje månad. Så om ni vill komma hit och hälsa på och bo på vår omtalade soffa får ni skynda på innan midsommar. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0