oh christ.

Då var den här igen. Träningsvärken från helvetet!! Kände mig rätt pumpad efter gårdagens lilla PW så när jag kom hem byggde jag om vardagsrummet till Body Pump-studio. Hög, snabb musik strömmade ut tv:n och jag gjorde utfall och benböj med vikter, sit-ups och pilatesövningar på heltäckningsmattan. Och från den vibrerande sensationen i skinkor, mage, armar och alla andra kroppsdelar att döma så tror jag det fungerade bra. Något annat som är tillbaka är REGNET. Men va?! När ska det ta slut? Det är väl inte för intets skull de kallar det April showers antar jag. Nåväl det är väl bara att hålla ut, det sägs att en heavy regnsäsong under våren ger en fantastisk sommar!! Trots smärta och regn kan det nog bli en bra dag. Jag har för det första en oförskämt bra hårdag och det är ju alltid bra. Och så har Mardis solstråle till mamma anlänt från Frankrike för att hjälpa oss i helgen då andra chefen Dan ska till Portugal på svensexa. Och sist men inte minst så är det nu bara 48 timmar kvar till syrran kommer. Woooop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0