måndag-blues.

Oh my god, vilken helg!! Regn, regn och åter regn verkar ju vara vädertemat som råder här nu. Men vi gömde oss från skurarna inne på Vodka Revolutions i lördags och hade världens bästa dag. Det skålades i rosa cocktails och jägerbombs i timtal och så fort det sken upp så förflyttade vi oss till uteserveringen och fick i oss lite mat i solen. Sedan bar det av till Daisys syster Amy för en efterskiva vi sent kommer glömma. Jag berättade om mina mystiska blåmärken för mina chefer och de konstaterade att de infaller under kategorin UDI - unidentified drunken incidents. Ska försöka kolla runt lite om någon tog några kort värda att lägga upp här, haha!! Som ni kanske anar blev det en obligatorisk dag på soffan igår efter lördagens session och tre timmars sömn innan jobb. Tack vare regnet ser det inte ut att bli så oförskämt mycket gjort idag heller. Slottet är städat efter helgens bravader och jag tänkte ta och laga lite mat. Fläskfilé, nypotatis, vitlök och timjan står till förfogande så det ska nog kunna bli något magiskt. Sen blir det en enda jättelång kram i soffan till Game of Thrones och The Killing tror jag. Mys-måndag for the win!! See ya!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0