la la la laaa.

Oh my god, idag är jag sådär råtöntigt superglad!! Det har regnat konstant sen förra veckan men det gör inget, jag är glad ändå. Det är ju bra mot torkan som råder. Jag ramlade nyss i trappan och slog hål i byxan för att jag fipplade runt med telefonen istället för att titta vart jag gick. Men jag ler fortfarande. Fick världens bästa nyheter från andra sidan jorden i morse, syrran kommer hit nästa fredag och snart får jag åka till Stockholm och träffa mina fina fruar igen. Alla tre utav dem!! Och för att toppa allt så delar jag ju min vardag med en helt fantastisk fästman (känns fortfarande sjukt att använda det ordet!!) Inget kan stoppa mig nu. Dags att sätta på sig nypjucksen och regntät vindjacka och gå ut och svänga med armarna och se sportig ut en stund. Operation tajt bajja för Beach in Barca 07/12 är igång. Laters!! ♥  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0