hjääääälp.

De senaste dagarna har jag vandrat runt i min egna lilla värld tack vare mitt vänstra dövöra som vägrar ge med sig. Malin, jag förstår nu hur du tagit det här med att zooma ut till helt nya höjder!! Jag självdiagnostiserade min öroninflammation via tidigare erfarenheter och Google där det stod att lite Ipren och nässpray skulle lösa det hela på ett par dagar. Men nu är det dags att ta till nya hjälpmedel. Här stod jag på jobbet och bäddade en säng i lugnan ro med radion på i bakgrunden. Och plötsligt hände det!! Jag sjöng med i en ny låt. Stuffade runt lite som jag alltid gör. Men det här var inte vilken låt som helst. Det var JUSTIN BIEBERS NYA BOYFRIEND!! Herregud, jag blev helt kallsvettig när jag insåg vad jag just gjort. Tänk om någon hade sett mig! Läkarbesök är bokat för i eftermiddag. Dövörat måste bort så jag tar mig ut ur den här bubblan. The Biebster...jag skäms som aldrig förr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0