gårdagens.

Herrejösses, idag är det någon som retat upp vädergudarna ordentligt!! I morse öppnade sig himlen och regnet stod som spön i backen. Jag hann bli dyngsur när jag sprang den korta biten till bussen och paraplyt flög åt fanders. Men gårdagen däremot. Den var fantastisk. Vi värmde upp innan spelningen med ett par mojitos och Pina Coladas. Mmmm. Och Bombay var ju såklart helt gudomliga. Jag dansade mest av alla och skrek högst när publiken applåderade. Blev glatt överraskad av förbanden också. Två jätteduktiga tjejer - Lucy Rose och Lianne la Havas. Fab afton alltså. Idag jobbade jag över lite för att få ledigt i morgon. Det är dags att besöka farbror doktorn igen då mitt öra fortfarande muppar sig lite. Men nu ska jag ta och städa undan lite och kocka till nån mat tills karln, som också jobbar över idag, kommer hem.


Lianne la Havas


Bombay bicycle club


Mera Bombay


Nöjdast i byn





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0