f-f-freeeedag.

Woop woop, hej alla glada!! Sweet baby Jesus vilken fin dag vi har idag. Fredag den 13:onde kan gå och ta sig i prutan. Här skiner solen som aldrig förr efter en veckas regn och folk klipper gräsmattorna ute medan jag hinkar Löfbergs Lila, lyxkaffe i detta land. Tack Lillemor!! ♥ Fredag var det ja, och vi har massor med roligt på gång. Ikväll är det dags att sätta på sig finkostymen igen och gå ut. Tror bestämt att vi ska gå UT-UT. Mikey har fyllt år och jag misstänker att det kommer firas med fuldans och ett par rom och cola. Mmmm. Och nästa vecka firar vi Daisy. Håller tummar och tår för sol och en beachsession. Veckan efter det kommer Marre maräng. Woop. Och veckan efter det åker vi till Stockholm. Woop igen!!

Mitt i allt detta bra saknar jag dock min lilla mamma lite. Men se så bra hon har det!! ♥ 
 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0