dexter.


¨
There's a new man in my life. DEXTER!! Jag har sett ett par avsnitt här och där genom åren då mor och bror slavföljt serien sen den började. Men jag har inte fastnat förrän nu. Jag och karln har plöjt igenom den första säsongen de senaste dagarna och ikväll rullar vi igång säsong 2. Fantastiskt bra serie, håller tummarna för att det inte går utför i kommande säsonger. Annars då? Jo, vi har haft en relativt lugn och skön påsk. Stuffade runt lite i lördagskväll och låg död på soffan igår. De flesta har haft ledigt idag men vi gjorde det enda rätta och jobbade lite ändå. Nu är frågan - vad ska vi göra med all denna choklad som finns kvar i huset? Det är väl bara att hugga in, vore ju dumt att det ska gå till waste. Kanske ska ta och inhandla lite jordgubbar och slå till på en chokladfondue. Högtider som denna jag är extra glad att jag har matsmältningsprocess som en häst!! Laters


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0