det går bra nu.

Jag må säga att gårdagens biobesök överraskade mig åt det positiva hållet!! Efter att ha tjatat till mig sällskap från den andra halvan för att gå och se Hunger games kollade vi på trailern och vi båda började garva för den såg så cheesy ut, men vi gav den alltså en chans igår. 2 timmar och 20 min gick väldans fort och den fick helt klart godkänt från min sida trots att den var så där fint förutsägbar som bara amerikanska storfilmer kan vara.


Men nu till något mycket större och viktigare!! MARIELLE HAR FÅTT JOBB HÄR PÅ ÖN!!! Wohooo. Om två veckor flyttar hon alltså hit till Englandet och börjar jobba för den engelska storstjärnan James Fisher i Reading. Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det. Mest för att jag är så himla stolt men även ganska så superjättemycket för att hon kommer befinna sig endast en och halv timme härifrån!! Har massor av mer goda nyheter och planer att dela med mig av men ni får vänta en stund tills allt är klart.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0