BLÄÄÄÄÄ.

En mindre armé med förkylningsbakterier har marscherat rätt in i huvudet på mig. Spenderade 10 timmar på jobbet med att måla och stöka på igår. Karln kom sedan och hämtade upp mig och lite mat på vägen hem. Väl hemma åt jag lite och sen däckade jag raklång i soffan. Att stuffa med fruarna en helg tär tydligen på immunförsvaret. MEN DET VAR DET VÄRT!! Tack och lov så är det svintråkigt väder med regn i luften idag så man slipper få dåligt samvete för att bosätta sig i soffan hela dagen. Men först lite jobb. Sen kanske man skulle ha letat rätt på ett sånt där litet påskägg till den andra halvan för att han står ut med mig och tar hand om mig när jag är döende!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på dig älskling!

Knapra på lite ingefära det brukar hjäpa.

2012-04-04 @ 13:19:17
Postat av: Lily

Jag känner mig lika! Totally worth it. Fruar och mopsar får man aldrig nog av!

2012-04-05 @ 07:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0