skepp o hoj.

Dra mig baklänges, vilken vecka!! Det började i tisdags med att Ville och Sandra landade på engelsk mark. De hittade hit utan konstigheter och karln bjöd på fantastiska fajitas. Och efter det var allt en fråga om vad vi skulle dricka och vilka klubbar vi skulle gå på. I tre dagar. Det blev bloody mary's på piren. Tequila på bögklubbar. Jag klev till och med nästan upp på en karaoke-scen. Tur med vädret hade vi också så det blev ett par pints och lurre nere vid stranden. Det intogs engelsk pubmat och spelades Jenga på Hartington. Ville hade tjatat om fish and chips från sekunden han kom hit, men tyvärr så hatade han det också från första tuggan. Vi hade tremanna-efterfest och drack skumpa klockan tre på natten, när jag skulle upp och jobba dagen efter. Det var med andra ord fullständigt kaos i dagarna tre. Precis som det ska vara när man har roligt. I fredags var vi tvungna att krama varandra adjö och de åkte till flygplatsen. Jag och karln försökte oss på en lugn kväll med det blev ett par sneaky pints på puben Jamie och Warren (grabbarna vi ska till Amsterdam med) och i lördags var det tidig uppstigning. Dörrarna till Shakedown - summer closing party, slogs upp klockan 14.00. Så det blev vinfrulle och innan klockan var 13 hade vi gått på shotsen. Fullkomligt utomordentlig dag!! Alla var glada och dansade som galningar så det var riktigt go stämning. Att jobba mina ynka tre timmar igår däremot var en plåga. Som jag förvisso hade gett mig in i själv men när dagen var över belönade mina chefer mig med en flaska Sambuca. Haha. Bilder från Shakedown får ni se när jag kommer hem från jobbet. Slänger upp ett par sen Slaktarn och Överdrivarmannen tog över stan. Puss!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0