pjuuuuh.

Kom just hem en ännu en dags "hårt" arbete. Slängde mig på soffan det första jag gjorde. Nu ligger jag här och glor på en fruktansvärd engelsk såpa vid namn Hollyoaks samtidigt som jag funderar på hur jag ska kunna rättfärdiga att INTE diska, tvätta och städa sovrummet. Visst jag har ju arbetat fyra långa timmar. Och jag har dragit på mig förkylningen från helvetet. Hostat mig fram på cykeln fram och tillbaka till jobbet. Men snart kommer ju karln hem och jag kan ju inte gärna sätta honom i arbete med trasig tumme och jordens största bandage. Dags att sätta igång så jag kan ha ett rykande varmt bad redo när han kommer hem. Sen blir det till att hoppa ner i pyjamasen igen. Jag gillar våra lata veckor när vi måste spara pengar för kommande äventyr eller reparera plånkan från föregående helger som kanske gick över styr. Jobba, äta, sova och glo på film. Vi bara är och rår om varandra som bara vi kan. Ikväll hoppas jag att vi fortsätter plöja Sons of anarchy. Oj, oj, oj vad spännande det är nu!! See ya!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0