måndag.

Hallå där!! Jag gick och dog lite över helgen igen. Blir lätt så när det är full rulle och sen på söndagen är man så utmattad att man ligger raklång på soffan hela dagen. Pjuuuh. Det är hårt att bli gammal. Haha. Det har varit en mycket bra helg. I fredags hängde vi på The Hartington. Provade nya menyn och pratade elefantritter inför Thailand. I lördags packade vi med oss kidsen, Phil och Daisy och begav oss ner till stranden för att kolla in något som kallades Speed Trails. Det var lite som sånna där streetraces de har i Fast and the Furios, fast med bara en bil. De hade en quater mile att maxa bilens hastighet på och så tog de tid. Killarna var kanske lite mer exalterade än oss tjejer, men jag fick se en lila bil så jag var nöjd. Kvällen bjöd på livemusik från FitsRoy nere på stan. Och igår efter jobbet bar det av ner till stranden igen då det var motorcykeltema. Man har ju blivit något motorcykelkåt efter att ha följt Samcro de senaste veckorna!! Bilder kommer senare för nu märkte jag att jag har bråttom till bussen. Puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0