hörde jag helg?

Jaharå!! Solen skiner och fåglarna sjunger och det väntas bli 19 grader varmt, den 23:e september. Det ser ut att bli en förträfflig fredag må jag säga!! Gårdagen var också den eminent. Mamsen följde med till jobbet och livade upp stämningen då cheferna åkte iväg på bröllop. Vi putsade fönster, rastade hunden och drack kaffe. Efter jobbet fortsatte vi ner på stan och en höstig liten skjorta och halsduk hamnade i påsen. Sen åkte vi hem och förvandlade köket till hårstudio då mamman hjälpte mig att göra mig av mig utväxten från hell. Min normala hårfrissa (Danny boy) gick ju och bröt tummen så det har som inte blivit gjort på ett tag. Medan vi gjorde våra girly stuff så lagade mannen en helt underbar lasagne som avnjöts med en flarra rödtjut och två timmars pinsamheter i X-factor USA. Kvällen avslutades med att skratta sönder oss åt Keith Lemon i Celebrity Juice. Idag väntas mera stadsvandring och ikväll är det "familje get together" hos svärmor igen. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0