bubbles.



Wohoo, det är fredag och jag känner mig lika glad och bubblig som ett glas skumpa. Vaknade i morse efter en mardröm om mitt förra jobb. Alltså, no offense till min före detta kollegor men jag fann mig själv med ett leende på läpparna när jag vaknade. Jag känner mig sjukt lyckligt lottad över att vara där jag är och det känns som att jag har hittat rätt. Jag känner mig helt och hållet hemma här nu. Allt har som ramlat på plats. Jag har hittat ett jobb jag ser framemot att gå till. Mina chefer är mer ett par kompisar jag går och bäddar ett par sängar med och skurar lite golv med mer än bossar. Och att få vakna upp bredvid en mannen jag älskar varje morgon, som står ut med att jag är envis som en gammal åsna gör inte saken värre. Jag har hittat mig ett par riktiga kompisar och känner mig 100 procent bekväm med att prata engelska varje dag. Nu ska vi bege oss upp till Alex och Daisy och kolla in den nya menyn på puben. Glad fredag på er!! ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Blir så lycklig när DU är så lycklig vännen <3

2011-09-09 @ 21:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0