baby bookcase.



Här ser ni resultatet av min egen envishet. Jag surfade runt lite på nätet häromkvällen och hittade en liten bokhylla jag tyckte skulle passa bra i vårt vardagsrum. Det fanns bara en kvar i lager så jag bokade den och tänkte att jag kunde hämta upp den med cykeln efter jobbet. Ha!! Tji fick jag. Paketet vägde 10 kilo och var något för stort för en påse att hänga på styret!! Som tur var jobbade Danny i närheten så jag balanserade hyllan på cykeln och mötte upp honom. Sen rullade vi hemåt. Han med bruten tumme och en bokhylla på ryggen och jag fick som vanligt inte hjälpa till, engelsk gentleman som han är. Väl hemma gick det åt ett par svordomar och hammarslag på fingarna att få ihop kreationen. Men se så fint det blev!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0