ZOMBIE WALK.

Här kommer ett gäng bilder från i lördags då Brighton invaderades av hundratals zombies som alla vandrade runt stan i ett samlat tåg. Den första bilden är på mina chefer, Dan och Mardi, sedan följer en bild på mig och Ellie. Haha, Ellie var lite rädd och gömde sig på min rygg. Resten av bilderna är tagna på random people med några av de bästa kostymerna vi såg under dagen. Hela grejen kändes väldigt konstig när vi vandrade längs gatorna och folk stönade och släpade fötterna längs backen men tack vare allas inlevelse var det en väldigt lyckad tillställning. Nu längtar jag till Halloween och hoppas att sakerna till min utstyrsel hinner komma!!


























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0