monday madness.

Pjuuuuh. Det blev en sån där konstig måndag när huvudet inte riktigt hänger med idag. Jag och karln stupade i säng innan 10 igår av utmattning så det blev väldigt många timmar med John Blund. Och av någon konstig anledning blir man mer trött och väck i huvudet än vanligt om man sover för länge. Anyhow, steg upp och gjorde i ordning hans lunch. Och min, men den glömde jag i kylskåpet när jag stack till jobbet. Väl på jobbet sprang jag in i saker och tappade grejer. Mer klumpig än vanligt!! Haha. Men efter en kopp Zoegas Dark Tempation var vi på banan igen. Jag köpte ett paket till bossarna när jag var hem och hälsade på. Det går numera under namnet Rocket Fuel eftersom de tycker att det är så starkt att de inte blinkar eller sitter stilla på en halvtimme efter en kopp. Dan the man har jobbat dubbelt idag så i väntan på att han ska komma hem har jag varit uttråkad och gjort husfru-sysslor. Städat, förberett middag, beställt mat. Beställde även ingredienser så jag kan vara ordentligt husmoderlig och ge mig på att baka kanelbullar att skämma bort engelsmännen med. Jag har även slängt ut en liten blänkare på fejjan om den svenska versionen av vår förlovningsfest så om allt går enligt plan kommer vi till Stockholm första helgen i december. Och alla som vill skåla med oss är självklart välkomna. Plats för kalaset är än så länge oklar men det kommer med inbjudan. Nu har jag ramlat in på att leta Halloween-costumes. Vi tänkte gå all in med fancy dress party nästa helg. Wohoo, vad roligt!!

Vad sägs om Zombie Doctor and Nurse?


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0