hujedamej.



Ooooh christ!! Vi drog igång den här filmen igår kväll. Alltså det här med mig och skräckfilmer har ju aldrig varit en bra kombo. Speciellt inte med småglin inblandade. Det är inte så att jag blir rädd och inte kan sova sedan. Utan jag bara hoppar till och skriker som en jävla jävel och skakar som att jag har spasmer, när något äckligt dyker upp på skärmen. Medan jag satt naglad framför tv:n och kramade en kudde försökte Dan komma på så många ideér som möjligt för att inte behöva sitta ner och titta. Han kokade te i parti och minut, serverade kakor, gick på toaletten osv. Haha. 3:an kommer tydligen ut på bio snart men jag väntar nog hellre på att få se den hemma på soffan under täcket. Hur som haver. Another day, another dollar. Dags att jobba igen. Denna onsdag bjuder på strålande sol och torr backe så det finns ingen ursäkt för att lämna cykeln hemma. Efter jobbet blir det en sväng på stan för att leta skor till karln och lite dekorationer för fredagens festligheter. Adjö!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0