happy engagement.



Ta en halv pub, lite dekorationer och alla bästa vänner och familj och vips så har du ett toppenkalas!! Fredagens förlovningsfest var en riktig hit. Det stuffades, skrattades, skålades och kramades långt in på småtimmarna.




Danny, Dan, Mardi och Dez.


Jag och Daisy.


Trig, Davies och Steve.


Charlie, Dan och Vicky.


Jag, Jodie och Iris.


Jag och Iris (svärmor).


Phil, jag, Vicky och Dan.


Sean, Harold, Alex, Mikey och Daisy.


Dan, Tina, Aaron och Iris.


Jag och Philly.


Biljardkungen.



Haha, med tanke på hur jag ser ut på den här sista bilden så tror jag vi packade ihop och rörde oss hemåt strax efter den är tagen. Vi fick ett par  timmars sömn innan det var dags att stiga upp och göra oss i ordning för lördagens zombie walk. Bilder från den får ni lite senare för nu ska jag hoppa upp på cyklen och rulla till jobbet.

Thank you all for a great party!! ♥


Kommentarer
Postat av: anne

Du är så vacker Mika!

Ett stort grattis till er båda!!

2011-10-24 @ 22:32:38
URL: http://enna.blogg.se/
Postat av: Mika

Tack så mycket sötnos!!

2011-10-26 @ 10:47:25
URL: http://mikapaulsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0