go.



God morgon mina kära!! Jag sitter i startgroparna för att bege mig till jobbet igen. Fick otroligt glädjande nyheter från mitt lilla jobb igår. Mina chefer vill att jag ska bli Head of social media - vilket betyder hjälpa dem att nå ut till nya gäster via tex Facebook och Twitter. Vi ska även starta en blogg där jag ska rapportera vad som händer i staden och följa event och ta kort att lägga upp. Wiiiiie!! Så nu har jag precis startat igång en Twitter och försöker förstå mig på hur det hela fungerar. Och om ungefär två veckor ska vi ha bloggen up and running. Sjukt taggad!! Slänger in en skön låt de kör mycket på radion nu. 19-åriga Delilah som även sjunger med Tinie Tempah och Chase and Status!! Dags att hoppa upp på cykeln igen och hoppas att de där grå molnen inte släpper ner en massa vatten på mig. Efter jobbet idag väntar lite ärenden på stan och en sista liten presentjakt för i morgon fyller min man år!! Puss!!


Kommentarer
Postat av: Linda

DU ÄR JU GRYM MIKA , HAR JAG ALLTID SAGT...

PUSS

2011-10-13 @ 16:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0