winter...?

Men god morgon alla!! Vilken dag. Det är den 2:a november men ute finns inga tecken för att vi har gått in i den första vintermånaden. Klarblå himmel och 15 grader. Wohooo!! Det vore ju som sagt dumt att klaga. I övrigt så mår vi bra och jag hoppas på en relativt lugn helg den här veckan. På lördag är det nånting som kallas Bonfire-night. Man skjuter raketer och eldar tror jag. Lite som sista april i Sverige kanske? Skjuter man fyrverkerier då eller eldar man bara brasor? Jag vet inte jag. Det lär väl bli ett par kalla på lördagkväll misstänker jag men annars blir det till att stanna inne och spara slantarna den här veckan. Nästa vecka bär det ju av till Amsterdam, veckan efter kommer Paul och Trinity och två veckor efter det är det dags att boka Thailand och åka hem till Sverige för förlovningsfest. Wiiiie, can't wait!! Nu bär det dock av mot jobbet. Hejpa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0