the ring.









Här har ni den. Min lilla pärla!! Eller, det är ju en diamant, av finaste slag, och ett band i vitt guld. Jag avgudar den, älskar hur guldet liksom slingrar sig runt stenen, och slutar aldrig förtrollas över hur fint den glittrar. Enligt engelska traditioner är det bara the-bride-to-be som får en ring vid förlovningen. En fin stenring. Och på bröllopsdagen får båda släta band. Tror jag. Det är så jag uppfattat det hela i alla fall. Längtar till den svenska versionen av förlovningsfesten nu!! Lokal är fixad tack vare Ville. Så den 2:a december brakar det lös på Stockholms matvarufabrik!! Woop woop.


Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhh ja längtar såååå!! Wooopwooop

2011-11-04 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0