onsdag.



Woop woop. Har haft en ledig onsdag idag. Eller jag har "jobbat hemifrån" med lite Facebook-stök för hotellet. Så efter en lång sovmorgon begav jag mig till frissan och fick nytt hår. Like like like!! Sprang en sväng på stan och fick med mig ett par julklappar och kort hem. Julkänslorna börjar sprida sig på riktigt i kroppen. Fingrade på en gran och massa kulor men det får vänta ett tag!! Nu ska jag stöka vidare lite med jobbstuff och när karln kommer hem tror jag vi smiter runt till vårt carvery för en liten midweek-roast. Sweet, sweet Wednesday!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG! GUUUD SÅ SNYGGT!

2011-11-25 @ 19:43:48
URL: http://joanies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0