BEEEENTOOON!!



HAHAHAHAHAAA!!! Jag har inte slutat skratta till det här klippet på hela dagen. Fearne spelade det på radion och jag dog. Skrattade så tårarna sprutade. BEEENTTOOOONN!! Letade sedan rätt på klippet på YouTube och dog igen!! Vet inte vad som är så roligt egentligen. Måste vara paniken i lill-gubbens röst när han springer över ängen. OOOOHH CHRÌIIIST!!

I övrigt så har baskiluskerna tagit upp kriget om min hälsa igen. Vet inte riktigt om jag ska lägga mig ner, ta en liten nap och låta förkylningsmonstret vinna eller om jag ska kämpa tillbaka med kycklingsoppa, ingefära-te och en arsenal C-vitamin. Fick klipptid i morgon så jag vill inte komma inramlades med världens största röda potatisnäsa mitt i fejjan. Blir nog till att kämpa emot och krascha i morrn eftermiddag istället. Hej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0