starbucks ♥



Jaha ja, den här tisdagen blev ju långt mer dramatisk än vad jag förväntat mig när jag slog upp ögonen i morse. Klockan ringde vid halv nio för uppstigning och intervju på ett nytt hotell. Intervjun gick bra men jag var inte helt nöjd med lönen och det faktum att jag skulle vara tvungen att jobba varenda helg hela sommaren med undantag för familjeangelägenheter såsom som bröllop. Så Linda, du kanske kan ta och gifta dig i sommar så jag får en ledig helg? So far, so good. Det var när jag kommit hem igen som dramat drog igång då telefonen började gå på högvarv. Tre jobberbjudanden inom loppet av en timme. Men inget klaffade direkt med vad jag letar efter. Jobba varje helg men vara ledig kvällstid? Sadla om till bartender och jobba kvällstid? Tankarna slog runt i huvudet och sekunder därefter ramlade det in ett mail i brevlådan. Hotellet jag sa upp mig ifrån innan Amex-cirkusen drog igång meddelade att möjligtvis har en tjänst ledig om ett par veckor. Så nu tar vi ett djupt andetag och håller alla tummar och tår igen. Ett, två, tre. Tack!! Efter dagens jobbkarusell satte jag mig på bussen in till stan igen och mötte upp karln för en kopp kaffe. Nu är vi hemma igen och det är dags för käk och chill på soffan.



Caramel Macchiato - Mööööms!!


Kommentarer
Postat av: Lindaa

hihi.. mjaa tror hellre på nästa sommar kära du ;) men du kanske kan va ledig nåån dag Om vi kommer till er OCH de Gör vi kära du.... puss

2011-05-19 @ 19:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0