måndag.

Swooosch, vips så har den här dagen sprungit förbi. Danny har varit ledig idag tack vare helgens bank holiday så det blev ännu en sovmorgon, -ish. Han knackade på min axel vid 9-tiden. Ett par timmars nötande av Final Fantasy följde och sedan satte vi oss på bussen mot stan. Vi fyndade en Rolls Royce-stekpanna och lite andra kökssaker. Den röda tråden i köket kommer otippat nog bli röd. Vi har ju äntligen fått besked om lägenheten. Får flytta in den 20:e juni, vilket var det senast möjliga datumet men det är skönt att åtminstone veta och kunna planera. Så alla nära och kära som vill komma över och kolla in Brighton är välkomna att höra av sig. Jag hade ju ännu en arbetsintervju idag också. På Grand Hotel. Men jag vet inte jag. Har fått en deltidstjänst på ett ställe som jag verkligen gillar så vi får se hur det hela slutar. Jag har ju gett beslutsångesten ett ansike sedan jag kom hit, men nu tror jag att allt komma falla på plats. Ikväll har vi haft Britain's Got Talent-tema. Min favorit är länken nedan!! Helt otroligt, han var till och med bättre i kvällens semifinal!! Det var allt för idag. God afton!!


http://www.youtube.com/watch?v=KzUl2eiKx5E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0