tillbaka i trikåerna.

Ja, vad kan man säga om filmen igår? Den var...eehhh...KONSTIG. Och långsam. Suck!! Så tills ikväll vill jag ha en snabb, spännande, nagelbitande film att kolla in. Förslag mottages gärna!! Annars då? Idag är det tisdag och en vecka sen jag anlände här. Trivs som fisken i vattnet och det mesta börjar falla på plats. Jag har skickat in lite jobbansökningar idag och ska kila bort till biblioteket senare och skriva ut alla papper som behövs till min intervju på tordag. Förkylningen är så gott som borta så nu ska här städas och sedan ska jag hoppa ner i mina svarta trikåer och ge mig ut och tighta till min bakdel. Cykeln ser dock fortfarande lite skrämmande ut och axeln ömmar, så det får bli en powerwalk upp över dalen. Puss!!


Kommentarer
Postat av: Jimmyalbertine

Very well done site! Please keep up the good work.

2011-09-21 @ 10:52:08
URL: http://jimmyalbertine.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0