steak and BJ day.

En produktiv dag senare är det återigen dags för en natts sömn. Idag har jag haft äran att hänga med Toby the dog. Vi tog en liten promenad runt the neighbourhood och han gjorde mig sedan mer än gärna sällskap för ett avsnitt av Glee. Efter detta förflyttade vi oss till köket för en svensk stund. Jag bakade ett parti chokladbollar (brown balls) och gömde långt in i kylskåpet. Efter det hoppade jag på bussen mot stan för lite ärenden. Mötte senare upp maken efter jobbet. En flarra Côtes de Rhône och lite färsk basilika fick följa med hem för att ackompanjera en mycket fin Spagetti Bolognese. Nu på kvällskvisten har vi vädrat lite tankar och planer, så förhoppningvis är min vampyrliknande bleka hy snart bara ett minne blott. Snart, mycket snart.

Sleep tight, don't let the bed bugs bite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0