regn, regn och lite mer regn.

Ja, idag är en grå dag här i Brighton. Men vad gör väl det? Det är ju fredag idag!! Och det är åtminstone inte snö som faller utanför fönstret. Så jag är lite sprallig ändå. Fredag betyder ju som bekant takeaway, och idag lutar det mot en lugn hemmakväll med lite thaimat. Danny har gett lite hintar om ännu en överraskning så det kanske blir en spännande kväll? Helgen kommer garanterat bli händelserik. I morgon anländer nämligen Paul, Louise och Trinity för långbesök på tio dagar. Och så kommer kidsen såklart. Även Bobby kikar ner då det planeras födelsedagskalas för svärmor på söndag. Så det blir fullt hus! Jag börjar dessvärre jobba på söndag och lär nog missa hela härligheten. Men men, jag får vara glad att ha ett vettigt jobb och det ska bli kul att bara få träffa alla. Vad som började som en bottenvecka blev en toppenvecka. Nu ska jag slänga upp fötterna på soffan med Toby på magen och njuta av regnet som slår mot fönstret med säsongens sista Solsidan. Tumme upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0