oooh yeees!



JIPPIE!! Åh va glad jag blir när man har lite flyt. Det där gick ju alldeles utmärkt bra. Hade en ny intervju på ett superhäftigt ställe idag. Sea Spray Boutique Hotel. Ett hotell med 16 rum och sviter med olika teman. Chefen var jättetrevlig och eftersom det är ett relativt litet men väldigt busy ställe så verkar personalgruppen vara tight!! Perfect match tyckte chefen och jag börjar på söndag. Blir till att fira med en Guiness eller två då det även är St. Patrick's day. Vet inte vad det innebär, mer än att man får dricka öl. Och det nöjer jag mig med! Här nedan följer några av rummen från hotellet och ni som är nyfikna på mer kan kolla in här!



Manhattan Penthouse


Indulgence Suite


Morrocan Luxury Double


Kommentarer
Postat av: Danny brown

Well done babygirl !! I've got a little surprise for you when I get home :) <3

2011-03-17 @ 18:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0