upp och ner. hit och dit.

Don't you worry guys. Jag lever. Helgen blev som jag trodde rätt hektisk. Så vad har hänt? England åkte på pinsamt stordäng i rugbyn men vann på något konstigt sätt cupen ändå. Vi fortsatte häva öl och shots inpå småtimmarna. Jag provade Dart och satte bulls-eye på försöket. Söndagen spenderades på jobbet. En polsk väldigt kvinnlig man visade mig runt samtidigt som han sjöng Rihanna för full hals. Jobbet var roligt och stället är helt otroligt!! Om ni ska till Brighton - boka rum där!! Efter jobbet blev det en curry, (på en söndag jag vet -jackpot!) och lite Jack Black i form av Gulliver's travels. Nu idag gled vi ner på stan i solen. Jag irrade runt i hopp om att få mitt bankkonto, för att kunna få betalt. Här börjar det gå lite mindre bra. Jag sprang kors och tvärs genom stan mellan myndigheter för att få någon klarhet. Denna klarhet infann sig inte så jag gav upp. Nästa gång tar jag med mig Dan som backup. Mitt uppe i all stress ringde telefonen med ett samtal som gjorde mig ännu mer stressad. American Express!! En kort telefonintervju senare var jag alltså tvungen att ringa mitt andra jobb och säga upp mig igen. Amex vill nämligen att jag ska vara tillgänglig direkt och betalar minst 3 pund mer i timmen vilket ger 480 pund mer i månaden. Så nu hoppas jag att jag går vidare till nästa steg - utbildning. Annars har jag alltså sagt upp mig helt i onödan. Så håll tummarna för mig igen!! Nu väntar mat och istället för jobb i morgon blir det häng med Paul, Louise och Trinity. Och förhoppningsvis ett samtal från Amex. Över och ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0