den 25:e smäller det.

Fredag igen!! Och lönefredag dessutom. Detta skall firas med shopping. Blir sparsamt för min del då min sista lön från Sverige trillade in på kontot idag och jag för tillfället fortfarande är hemmafru. Jag får se till att hjälpa Louise och njuta av hennes fynd istället. Såhär på morgonkvisten har jag hunnit deklarera. Deklarerade såklart fel och fick i panik ringa pappa för att ställa allt till rätta. Så nu hoppas vi att det trillar in lite skatteåterbäring i år också. Måste gå ur den där jävla kyrkan också. Kyrkoavgift - vad är det? Rena rånet!! Måste ju bara nämna gårdagen också. Jamie Oliver alltså. Vilken kille! Jag provade ravioli med buffalo ricotta och en chocolate raspberry brownie med amaretto och vaniljglass. Mmmm. Och hans foccacia!! Vardagslyx för blotta hundringen. Tyvärr var jag för hungrig för att föreviga denna gastronomiska orgasm med bilder. Nu är det dags att göra sig i ordning. Det fina vädret fortsätter. 16 grader och sol idag. Hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0