all sorted.

Då var det klart. Den där så kallade intervjun var ju en piece of a cake!! Här har man stressat runt och fixat 'proof of address' hit och 'proof of employment' dit. Och tanten tittade inte ens på det. Hon tog en snabb titt på mitt pass och kopierade sedan stämplade hon APPROVED över min ansökan. Och vips så är jag välkommen att stanna här och jobba hur länge jag vill. Efter intervjun mötte jag upp med Danny nere på stan. Vi styrde kosan mot The Office och mötte upp hans gamla kompis Dez för ett par pints. Han var en underlig men rolig figur den där Dez. Väl hemma igen slängde vi ihop varsin omelett med min nya favorit - Hot chilli pesto! Mer än så har vi nog inte att bjuda på idag. I morgon är det redan fredag igen och en ny spännande helg väntar. So long!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0