tröttmössa.



Hej hej hallå. Här kommer en liten hälsning från två trötta själar. Kolla in ögonen, vi kisar som två små kineser. Jobba, äta, sova, dö är temat just nu. Danny har upp över öronen med jobb och för att krydda till det lite tog han och balanserade på en stege 12 meter upp i luften idag. På mitt jobb är det lite säkrare men helt klart mer kaos. Idag avslutades inspelning av Four in a bed, vilket är den engelska motsvarigheten av Halv åtta hos mig fast för små hotell. Så nu i eftermiddag åkte mina chefer iväg för att bo på ett annat B&B och betygsätta det. De är borta till på fredag så nu är jag som bossar nästkommande dagar. Har fullt hus på fredag, en kombinerad möhippa och svensexa checkar in och har bokat hela huset så det blir till att lägga in en överväxel i morgon. Nu ska batterierna laddas. God natt!! 


Kommentarer
Postat av: Cleveland Brown

Hmmm, looks like MR B has lost his bumhole!!

2011-06-10 @ 13:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0