last day in freedom.

Ja ni läste rätt!! Mika is back in business. Har letat mig tillbaka till hotellbranschen och fått in foten på ett supermysigt guest house i Kemptown igen. Hoppade över erbjudandet från Grand då jag föredrar ett familjärt ställe med tighta arbetskollegor framför att stressa runt och servera 400 hungriga gäster klockan hundra på morgonen. Startar i morgon och de kommande veckorna har vi någon slags tv-inspelning på gång tror jag så det ska bli spännande. Under min sista dag av min tre månader långa semester passade jag på att följa med svärmor, Tina, Sam och Oscar till stan för att leta något att fynda. Hittade en tröja, ett set underkläder, pikétröja till syrran och lite annat smått och gott inne på Primark. 13 pund gick kalaset på. Alltså, är man inte shopoholic innan man kliver in i den affären så är man garanterat en när man går ut!!


Guest & the City






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0