garderob.


Jag trodde då aldrig att jag skulle skriva ett helt inlägg om garderober. Men här kommer det. Jag har kommit över ett par konstiga fakta sen jag flyttade hit och ett exempel är att det inte finns garderober när man flyttar in nånstans. Storbritannien är till ytan sett ungefär hälten så stort som Sverige men huserar över 6 gånger mer människor. Så för att alla ska få plats har man byggt lite mindre hus i flera våningar. Och för att dessa små hus ska se större och mer attraktiva ut så sätter man inte in garderober. Utan det får man helt enkelt köpa själv när man flyttat in. Så nu har jag spenderat ett par dagar i jakt på en garderob som dels inte kostar skjortan och dels inte tar upp halva vårt sovrum. Och än en gång har allas vår Kamprad räddat mig tror jag. Denna lösning, STOLMEN, tycker jag ser lovande ut. Istället för skåpen ovanför lådorna har jag tänkt mig en klädstång för klänningar och sånt man inte vill vika ner i lådorna. Det var allt jag hade att nämna under ämnet garderober idag. Tack för mig. Adjö!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0