en sån där toppendag.



Dagens kap - BOOM!!

Ja, idag har jag haft turen att ha en sån där toppendag. Den startade ganska grått, vaknade fem minuter före alarmet av att regnet vräkte ner utanför fönstret. Men jag trotsade vädergudarna och satte på mig en klänning och begav mig mot jobbet. Och som av en händelse sken vädret upp och har bjudit på sol större delen av dagen. Jobbet gick galant och vi ligger bra till inför morgondagen. Efteråt tog jag en liten runda på stan. Hoppade in på H&M och hittade äntligen ett par ljusa jeans som passade min smak. Och bak. Det är inte varje dag men hittar byxor som gör att man vill kolla in sin egna bakdel i spegeln och småle lite stolt sådär så jag slog till och på vägen mot kassan hittade jag skor. Lila skor!! För 3 pund. Vad var det jag sa? En riktig toppendag. Nu väntar jag bara på att min man ska komma hem så ska vi ta och sno ihop lite kycklingburritos och kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0