another day, another dollar.

Först måste jag bara säga att ni som inte har sett Hangover 2 ännu borde springa till biografen och kolla in den! Herrejisses, vad vi garvade igår. Konstant. I en timme och 40 minuter. Jag hade ont i magen och hela ansiktet när vi gick ut därifrån!! Blandningen av den där tjocka greken, en galen thailändare och en drugdealing miniapa är brilliant!!

___________________________________________________________


Min första dag på jobbet var även den brilliant!! Jättetrevliga och jordnära hotellägare med en sockersöt Jack Russell - Dotty. Även vädret har visat sig från sin goda sida med omkring 25 värmegrader idag, så jag tog tillfället i akt och slog till på ett par somriga sandaler att ha på jobbet istället för att stänga in fötterna i ballerinor när det är så varmt.




Nu är det hög tid för middag och tv-spel. Nachos och Final Fantasy. See ya later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0